Σχεδιάζουμε την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες σας, τις προτιμήσεις σας αλλά κυρίως τους στόχους σας.
Ιστοσελίδες βιτρίνας, ευέλικτες, γρήγορες και λειτουργικές
Δομημένα e-commerce
Συνεχώς βελτιωμένη UX
Υπηρεσία ανάπτυξης προσαρμοσμένου ηλεκτρονικού εμπορίου τόσο για b2c όσο και για b2b με αυθεντικοποίηση μέσω email, Google και Facebook. Ενσωμάτωση με επιθυμητές μεθόδους πληρωμής (Τράπεζα, PayPal, Stripe, τραπεζική μεταφορά). Ενσωμάτωση συστημάτων αποστολής. Ενσωμάτωση διαχείρισης και αποθήκης για τη διαχείριση προϊόντων.
Η Ψηφιακή Μεταρρύθμιση είναι μια Εξελικτική Διαδικασία με την οποία οι Επιχειρήσεις αναδιοργανώνουν το Μοντέλο Επιχειρηματικής τους αφήνοντάς το να διαπερνάται από την Ψηφιακή Καινοτομία στην πλειονότητα των Επιχειρηματικών Διαδικασιών, τόσο Οργανωτικών όσο και Παραγωγικών ή Μάρκετινγκ.
Αυτή επιτρέπει στις Επιχειρήσεις να αποκτούν Οργανωτική Αποτελεσματικότητα διατηρώντας τη μέγιστη Αποτελεσματικότητα στην επίτευξη των Επιχειρηματικών Στόχων.
Με τη Συμβουλευτική μας και τις Στρατηγικές μας, συνοδεύουμε τις Επιχειρήσεις σε όλη τη Διαδικασία Εξέλιξης της Ψηφιακής Μεταρρύθμισης διασφαλίζοντας εξαιρετικά λειτουργικά αποτελέσματα.
Πωλούμε ενημερωμένες και 100% εγγυημένες βάσεις δεδομένων διευθύνσεων email επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών, χωρίς σφάλματα μέσω επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης των email που ενδέχεται να μην είναι πλέον ενεργά λόγω πρόσφατης απενεργοποίησης. Λίστες email προφίλ επιχειρήσεων παγκοσμίως και ειδικότερα ιταλικών, χάρη στη συνεργασία μας με την Bancomail, ηγέτιδα εταιρεία στην ιταλική αγορά με τη μεγαλύτερη βάση δεδομένων ιταλικών επιχειρήσεων και εκατομμύρια email παγκόσμιων εταιρειών. Δυνατότητα εγγραφής σε προσωπική περιοχή δωρεάν συμβουλευτικής για τις αριθμητικές email, χωρισμένες κατά τύπο τομέα δραστηριότητας και γεωγραφική τοποθεσία. Επιπλέον επίπεδα προφίλ διαθέσιμα μέσω δωρεάν προσφοράς.
Συνδυάζουμε την αισθητική γεύση με την προσβασιμότητα και τη χρηστικότητα για να διασφαλίσουμε πάντα μια συναισθηματική, αλλά ταυτόχρονα αποδοτική και λειτουργική εμπειρία.
Η BCS Autonegozi από την Bresciaclima Service είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται στον σχεδιασμό και την εξοπλισμό αυτοκινητοκαταστημάτων. Σε αυτή την κατηγορία αυτοκινητοκαταστήματος, η περιοχή του οδηγού και οι θέσεις των επιβατών είναι εντελώς διαχωρισμένες από την περιοχή που έχει διαμορφωθεί ως κατάστημα. Συνιστούμε το αυτοκινητοκατάστημα με καμπίνα σε άτομα που πρέπει να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις και να φτάσουν στον τόπο εργασίας τους πιο ξεκούραστοι.
Μια λεπτομερής λίστα ερωτήσεων ικανών να αξιολογήσουν όλα τα στοιχεία της Στρατηγικής Προϊόντος, Επικοινωνίας, Πώλησης και Τιμής που εφαρμόζει η Επιχείρηση για να προσδιορίσει έναν Χάρτη Προτεραιοτήτων Παρέμβασης και τη συνέπεια με τη Θέση της Επιχείρησης και το Ανταγωνιστικό Πλαίσιο στο οποίο δρα.
Το λογότυπό σου μιλάει για τη δουλειά σου και πρέπει να είναι μοναδικό για να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
Το λογότυπό σου είσαι εσύ, η αγάπη που βάζεις στη δουλειά σου, ο ιδρώτας και η ποιότητα που προκύπτει. Όποιος βλέπει το λογότυπό σου πρέπει να νιώθει χαρά συνδέοντάς το με το προϊόν σου.
Εμείς το δημιουργούμε, τη δουλειά την κάνεις εσύ.
Η Unit Digital ασχολείται με την ανάπτυξη έργων επικοινωνίας στον τομέα του διαδικτύου μέσω της δημιουργίας responsive ιστοσελίδων προσαρμοσμένων για κινητές συσκευές, ειδικών ιστοσελίδων e-commerce, ψηφιακών καταλόγων, ενσωματώσεων με διαχειριστικά συστήματα και άλλων εργαλείων ψηφιακής επικοινωνίας. Αυτή η μονάδα προσφέρει συμβουλευτική για το ψηφιακό μάρκετινγκ και από στρατηγική άποψη, αναπτύσσοντας σχέδια επικοινωνίας για τα Social Media και διαχειριζόμενη την επικοινωνία των σελίδων Facebook, Instagram, LinkedIn, Google.
Χάρη στο Banchedati.eu, η αναζήτηση και η απόκτηση δωρεάν προσφοράς για την αγορά "κρύων λιστών email" επιχειρήσεων για εκστρατείες permission marketing στον τομέα B2B, με σκοπό την απόκτηση ενδιαφερόμενων επαφών κατάλληλα κατανεμημένων ανάλογα με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, θα είναι εύκολη και βολική.
Η διεξαγωγή μιας εκστρατείας permission email marketing μέσω καλά μελετημένων και σωστά υλοποιημένων μηνυμάτων email opt-in, χάρη σε εργαλεία μαζικής αποστολής email, αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για να διευρύνετε τους ορίζοντές σας σε πολυάριθμες και εντελώς νέες τοπικές, εθνικές αλλά και κυρίως διεθνείς αγορές, χάρη στις επόμενες DEM προσφορών.
Η απόκτηση κρύων λιστών για αυτή τη δραστηριότητα, διεξάγοντας την με πλήρη και σχολαστική τήρηση του κανονισμού ΕΕ GDPR σχετικά με την ιδιωτικότητα της συλλογής δεδομένων, θα είναι μια προστιθέμενη αξία για τον πυρήνα της επιχείρησής σας.
Ως συνεργάτης από το 2011 μιας ιταλικής εταιρείας που είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο και ανήκει στους ηγέτες του τομέα, η οποία ιδρύθηκε το 2001, προτείνουμε μια τεράστια βάση δεδομένων b2b.
Το Social Media Marketing είναι το σύνολο των τεχνικών για την προώθηση της επιχείρησής σας και των υπηρεσιών σας στα κοινωνικά δίκτυα. Προσφέρω αυτή την υπηρεσία σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες που επιθυμούν να βελτιώσουν την παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα και να βρουν νέους πελάτες. Ζω και εργάζομαι στην Πέσκαρα, Αμπρούτσο, αλλά παρακολουθώ έργα σε όλη την Ιταλία.
Γραφιστικός σχεδιασμός και προγραμματισμός ιστοσελίδων παρουσίασης και ηλεκτρονικού εμπορίου, responsive ιστοσελίδες για κινητές συσκευές: αυτές οι υπηρεσίες προσφέρουν τη δυνατότητα να είστε ορατοί και προσβάσιμοι στο διαδίκτυο. Ακόμη και μια καλή διαχείριση των σελίδων σας στα κοινωνικά δίκτυα βοηθά στη σχέση με τους πελάτες σας και στη δημιουργία ενός κοινού με το οποίο μπορείτε να μιλήσετε και να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας.
Είτε προσπαθείς να ψηφιοποιήσεις την υπάρχουσα επιχείρησή σου είτε να ξεκινήσεις μια νέα πρωτοβουλία, είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε. Η ομάδα μας διαθέτει τις γνώσεις και την εμπειρία για να σε καθοδηγήσει σε κάθε στάδιο της διαδικασίας.
Η Lineabeta είναι μια ιταλική μάρκα επίπλων μπάνιου που ιδρύθηκε το 1980 με στόχο να προσφέρει μια φρέσκια, λειτουργική, απλή και ειρωνική καθημερινή εμπειρία, που αποτυπώνεται στο payoff "everyday design". Η HENRY & CO. έχει αναλάβει τη διεύθυνση τέχνης της μάρκας, μια αποστολή που περιλάμβανε διάφορα τμήματα και εταιρική εμπειρία, αγγίζοντας όλα τα κύρια σημεία επαφής της μάρκας.
Ο καφές από τις φυτείες αντιπροσωπεύει την ουσία της ποιότητας και της βιωσιμότητας στην παραγωγή καφέ. Προερχόμενος από επιλεγμένες φυτείες, αυτός ο καφές καλλιεργείται με μεθόδους που σέβονται το περιβάλλον και υποστηρίζουν τις τοπικές κοινότητες. Κάθε κόκκος συλλέγεται στο κατάλληλο χρονικό σημείο, εξασφαλίζοντας μια πλούσια και αυθεντική γεύση που αντικατοπτρίζει το μοναδικό terroir κάθε περιοχής.
Επιλέγοντας τον καφέ από τις φυτείες σημαίνει υποστήριξη υπεύθυνων γεωργικών πρακτικών και απόλαυση ενός ροφήματος που είναι το αποτέλεσμα πάθους και αφοσίωσης. Αυτός ο καφές προσφέρει μια γκάμα πολύπλοκων γεύσεων, που ποικίλλουν ανάλογα με την περιοχή προέλευσης, επιτρέποντας στους λάτρεις του καφέ να εξερευνήσουν έναν κόσμο γεύσεων και αρωμάτων. Είναι η τέλεια επιλογή για όσους αναζητούν έναν καφέ υψηλής ποιότητας που σέβεται το περιβάλλον και τους ανθρώπους που τον παράγουν.
Η δημιουργία μιας στατικής ιστοσελίδας – βιτρίνας είναι λειτουργική για την αρχική φάση εισόδου στο διαδίκτυο μικρών επιχειρήσεων.
Ένα πρώτο βήμα προς την ψηφιοποίηση και την αύξηση της ορατότητας της επιχείρησης σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπου ο ανταγωνισμός δεν καθορίζεται πλέον από την εγγύτητα χιλιομέτρων παρόμοιων δραστηριοτήτων αλλά από το ίδιο το δίκτυο.
Τι είναι μια ιστοσελίδα βιτρίνας;
Όταν μια επιχείρηση επιλέγει να παρουσιάσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στο διαδίκτυο, συνήθως επιλέγει να δημιουργήσει μια "ιστοσελίδα βιτρίνας", δηλαδή μια ιστοσελίδα αφιερωμένη στην παρουσίαση της επιχείρησης, των αξιών της και των σημείων ισχύος της.
Προθεσμίες παράδοσης;
Μετά από τρεις συναντήσεις περίπου 60 λεπτών που είναι χρήσιμες για την κατανόηση των αναγκών του πελάτη, θα είναι ευθύνη του αγοραστή να στείλει φωτογραφίες, κείμενα, βίντεο και χρήσιμα δεδομένα για την ανάπτυξη της ιστοσελίδας.
Μετά από 14 εργάσιμες ημέρες από την αποστολή του υλικού, θα παρουσιαστεί η πρώτη πλοηγίσιμη έκδοση, η οποία μπορεί να υποστεί μη δομικές τροποποιήσεις.
Μετά από 21 εργάσιμες ημέρες από την αποστολή του υλικού, θα παραδοθεί η ιστοσελίδα.
Πώς γίνεται η επικοινωνία;
Μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, βιντεοδιασκέψεων μέσω skype, εργαλείων μηνυμάτων whatsapp, άμεσης επαφής αν βρίσκεστε στην περιοχή.
Τι συμβαίνει μετά την αγορά;
Χάρη στα δεδομένα που θα παρέχετε κατά την εγγραφή για την αγορά της υπηρεσίας, θα σας ξανακαλέσουν εντός 6 ωρών και μετά την πρώτη γνωριμία θα σας παρουσιαστεί το χρονοδιάγραμμα των εργασιών.
"Γέφυρα μεταξύ Ισπανικής Αριστείας και Ιταλικής Αγοράς"
Η Origini ιδρύθηκε με σκοπό να προστατεύσει και να αναδείξει στην Ιταλία τα ισπανικά brands αριστείας υψηλής ποιότητας, με στόχο να προσφέρει μια μοναδική υπηρεσία σε όλους τους Ισπανούς παραγωγούς που στοχεύουν στην αριστεία και επιθυμούν να γίνουν γνωστοί πέρα από τα σύνορά τους. Η Origini είναι περισσότερη από μια εταιρεία: είναι ένα πάθος για την αναζήτηση των αυθεντικών ριζών των ισπανικών προϊόντων. Με αδιάκοπη αφοσίωση στην ποιότητα και την μοναδικότητα, δεσμευόμαστε εδώ και αρκετά χρόνια να γνωστοποιήσουμε τα καλύτερα κρέατα και τα καλύτερα brands που προσφέρει η ισπανική αγορά, δημιουργώντας σημαντικές συνεργασίες με πολλούς από τους μεγαλύτερους διανομείς στην Ιταλία.
"Ένα Έργο Κοινής Αριστείας..."
Η όραση της Origini είναι να προσφέρει στους εμπορικούς της εταίρους ένα σχέδιο "WIN WIN" όπου δημιουργείται μια ευνοϊκή κατάσταση για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Η Origini στοχεύει να γίνει σημείο αναφοράς για την ιταλική διανομή που προσπαθεί να ξεχωρίσει για την ποιότητα και την αυθεντικότητα των προϊόντων της, προσφέροντας όχι μόνο αποκλειστικές γαστρονομικές εμπειρίες, αλλά και συναρπαστικές ιστορίες που γιορτάζουν τις περιπέτειες τεχνιτών ή επιχειρηματιών που, με θυσία και αφοσίωση, καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στην εκτενή ισπανική επικράτεια.
"Ένα Ταξίδι στη Γεύση και την Αυθεντικότητα..."
Από γαστρονομικές λιχουδιές όπως οι αντσούγιες της Θάλασσας Cantabrico μέχρι αριστουργήματα για κρεατοφάγους με επιλογές από αυτόχθονα ισπανικά και πορτογαλικά κρέατα, φτάνοντας μέχρι τα καλύτερα κρέατα Patanegra. Οι συνεργασίες μας αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας για την αναζήτηση της αποκλειστικότητας και της ποιότητας. Κάθε εταιρεία έχει επιλεγεί με προσοχή και προσοχή για να προσφέρει στους πιο απαιτητικούς πελάτες μας συνέχεια, ποιότητα και αυθεντικότητα.
Η επικοινωνία είναι μια καθοριστική φάση μιας στρατηγικής βιωσιμότητας, που σχετίζεται με πληροφορίες τεχνικής φύσης, εταιρικές αξίες και συγκεκριμένες ενέργειες που έχουν αναληφθεί.
Μια διαφανής και προσβάσιμη επικοινωνία επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαφοροποιούνται στην αγορά και να προσελκύουν το ενδιαφέρον επενδυτών, πελατών και τελικών χρηστών που είναι ευαίσθητοι και ενδιαφέρονται για τα θέματα ESG, προσανατολισμένοι να κάνουν βιώσιμες επιλογές αγοράς και επένδυσης.
Στην Tecno προσφέρουμε εργαλεία υποστήριξης για την επικοινωνία της εταιρικής βιωσιμότητας, παρέχοντάς σας όλα όσα χρειάζεστε για να αποφύγετε τους κινδύνους που σχετίζονται με μια μη διαφανή επικοινωνία, όπως το greenwashing, και χτίζοντας μαζί ένα λειτουργικό μοντέλο που θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τη διάδοση των πληροφοριών στο κοινό σας.
Η επικοινωνία σχετικά με την εταιρική βιωσιμότητα είναι ένα πολύτιμο στοιχείο της προσέγγισής σας ESG, αλλά η κατάλληλη κατασκευή της και η τήρηση των κανονισμών δεν είναι μια απλή διαδικασία.
Διαχειριζόμαστε το brand σας και την εταιρική σας εικόνα στο διαδίκτυο μέσω της ιστοσελίδας σας, του blog σας και των σελίδων σας στα κοινωνικά δίκτυα.
Σχεδιάζουμε συντονισμένες ψηφιακές στρατηγικές που δημιουργούν αξία για την επιχείρησή σας, μετατρέποντας τις επενδύσεις σε μετρήσιμα αποτελέσματα, αξιοποιώντας στο έπακρο τα διαδικτυακά κανάλια και εργαλεία.
Δουλεύουμε μαζί για να ενισχύσουμε τις επιδόσεις της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο, στην Ιταλία και στο εξωτερικό, ξεκινώντας από τον καθορισμό των στόχων, σχεδιάζοντας τις δραστηριότητες που θα υλοποιηθούν στα επιλεγμένα κανάλια και παρακολουθώντας τα αποτελέσματα των ψηφιακών δραστηριοτήτων.
Παρέχουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις για να επεκτείνουν την αγορά τους και να αναπτύξουν το brand τους στην Ιταλία και/ή στο εξωτερικό μέσω της χρήσης διαφόρων καναλιών ανάλογα με τον τύπο προϊόντος ή υπηρεσίας. Για περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ συνίσταται σε μια σειρά διαδικτυακών ευκαιριών, που διατίθενται σε κάθε επιχείρηση, προκειμένου να βελτιώσει την αγορά της και να αναπτύξει ή να εδραιώσει τις εμπορικές σχέσεις. Έτσι, για την Bilogic, το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι το κύριο εργαλείο, αυτό που προσφέρει τις καλύτερες λύσεις για την προώθηση και διαφήμιση της εταιρικής εικόνας, του brand ή μιας μεμονωμένης υπηρεσίας, αλλά και αυτό που πιο απλά καταφέρνει να φροντίσει τους πελάτες της. Όλες οι δυνατές λύσεις διαδικτυακού μάρκετινγκ που προτείνουμε, αν και έχουν διαφορετικούς σκοπούς, έχουν έναν κοινό στόχο: να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των χρηστών του διαδικτύου για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των πελατών μας.
Αυτός ο στόχος οργανώνεται μέσω της υλοποίησης δραστηριοτήτων που εκτελούνται επαγγελματικά από την ομάδα μας Web Marketer.